بیکران مهر

تو رقص دلربای ساقه های طلایی گندم در موسقی بادی

بیکران مهر

تو رقص دلربای ساقه های طلایی گندم در موسقی بادی

بودن بعضیا فقط ...


من یه وبلاگ دارم که زیاد فعالیت نداره

کمه

ولی دوست دارم وقتی چند نفر پیوند روزانه دارم

همون تعداد کم هم بیان بهم سر بزنن

به قول دکتر شیری:

چرا فون بوک موبایلت پره از اسمایی که چند ساله بهت زنگ نزدن

این اسما چیا می خوان به تو ثابت کنن

.....

والا آخه

...

حالا با اجازه  خودم کسایی که نمیان بهم  سر بزنن حذف می کنم

تا فقط کسایی که دوسم داره باقی بمونن

آرمین با تو هم بودما

این یه اخطاره



نظرات 5 + ارسال نظر
ehsan شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:44 ب.ظ http://www.thelife.blogksy.com

سلام دوست عزیز ...
از خوندن کامنتت واقعا لذت بردم ... تشکر
با نظریه ات راجع به سر زدن به پیوند ها کاملا موافقم
باری همین زیاد کسی رو لینک نمی کنم
لینک شدی
منو هم لینک کن به نام خصوصی ترین حرف هایم

احسان یکشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:59 ب.ظ http://www.thelife.blogsky.com

اااا
چرا آخه ؟
بقیه میاد
اوکی اشکالی نداره

مسافر شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:26 ب.ظ

سلام دوست من
خیلی ناراحت شدم خبر شکسته شدن پاهات رو ...
امید که هر چه سریعتر خوب بشی و مثل من مچبور نباشی تا ته عمر دردش رو مثل یک رفیق و همراه دیگه قبول کنی

در مورد این ژست آخرت هم باید بگم واقعا راست میگی آدم انتظار داره ولی خودت رو کمی بگذار جای اونها و ببین آیا مسائل مهم تر یعنی زندگی خودت رو ول میکنی و بری به بقیه سر بزنی؟
بعضی هامون واقعا تو یه یه کلاف گیر کردیم تازه نیاز به کمک هم داریم
ولی امان از مسانی که میتونن و ... باز دمه همشون گرم

hossein دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:33 ب.ظ http://idream.blogsky.com

سلام
من شرمنده ام
منو حذف نکنیا
تو که خوووبی مهربونی
همیشه بهم سر میزنی
منم از این به بعد زیاد سر میزنم

امین سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:30 ق.ظ

با من ک نیستیا اخه من تازه ب وبلاگت سر زدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد