بیکران مهر

تو رقص دلربای ساقه های طلایی گندم در موسقی بادی

بیکران مهر

تو رقص دلربای ساقه های طلایی گندم در موسقی بادی

سال نوتون مبارررررررررررررررررررررررررررررررک

 

تقویم روی میزمو ورق زدم پنج شش تا صفحه بیشتر ازش باقی نمونده بود. 

چند روزه که داشتم به سال ۹۰ فکر می کردم. می خواستم ازش دلگیر باشم. 

اول از همه چیزی که ازش یادم اومد این بود که خیلی زود و با شتاب تمام شد. 

بعد راستکی بهش فکر کردم سال ۹۰ سالی بود که: 

- موفقیت کاریم خیلی زیاد بود. 

- موفقیت مالی خیلی خوبی نسبت به سال گذشته داشتم. 

- مسافرت های خیلی خوب سه چهار تا رفتم و برام پر از خاطره بود. 

- یه خونه خریدیم که هرکی واردش می شه دوسش داره 

- دو تا از خواهرزاده هام داماد شدن. 

- برادرم یه پسر کوچولو بعد از ۶ سال خدا بهش داد. 

- خواهر زاده دیگریم با کلی تلاش تونست کارشناسی ارشد قبول بشه 

- خواهرم پژوهشگر برتر سال توی رشته خودش شد.

- مریضی نداشتیم. 

- نا خوشی نداشتیم. 

- گرفتاری و درگیری نداشتیم. نه اینکه اصلا ولی قابل حل بود.  

.... 

راستشو بخواین انقد این موردای کوچولو واسم پر از خاطره و خوشی بوده که نمی خوام اسمی از ناخوشی ها و حالگیری هام ببرم. 

اسم اونو می زارم یه تجربه که حتما لازم بوده پیش بیاد تا این همه بی زحمت همه چیزو ساده نگیرم 

باور کنم که همه اونجوری که می گن نیستن ... آره 

 

Image Detail

 

دوست مو سفید- آرمین - ویس عزیر - فرید - سحر - ...  

سال نو همتون مبارک پر از خیر و برکت و سلامتی برای همتون باشه  

به یاد همتون هستم و خنده بی نهایت و خوشی براتون می خوام

زندگی حکمت اوستزندگی دفتری از خاطره هاستچند برگی را تو ورق خواهی زدما بقی را قسمت