بیکران مهر

تو رقص دلربای ساقه های طلایی گندم در موسقی بادی

بیکران مهر

تو رقص دلربای ساقه های طلایی گندم در موسقی بادی

باران نبار 

عاشقانه اش نکن 

من و او ما نشدیم  

نظرات 4 + ارسال نظر
hossein چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 07:55 ق.ظ

به ابر ها گفتم نبارید تا او بیاید!

وقتی آمد آنقدر ببارید تا او بماند...!
ابرها آنقدر ببارید تا او برای همیشه بماند...!!!

مسافر شنبه 27 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 05:08 ب.ظ

سلام
به جمع ما تنها ها خوش آمدی
من هم با اینکه باهاش تو یک خونه زندگی میکنم اما هزاران فرسنگ از هم دوریم پس خودت رو اذیت نکن اگر ما نشدی
شاید خدا بیشتر از من دوست داشت که نگذاشت ما بشوید

برات از خدا میخوام که آستانه تحلمت بالاتر بره

hossein یکشنبه 28 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:41 ق.ظ http://idream.blogsky.com

"روزی،جایی،

سرانجام به هم

خواهیم رسید"



شاعر:سید علی صالحی

اسطوره دوشنبه 29 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:55 ب.ظ http://oos2re.blogsky.com

ای بابا
در بیا از این حال و هوا!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد