بیکران مهر

تو رقص دلربای ساقه های طلایی گندم در موسقی بادی

بیکران مهر

تو رقص دلربای ساقه های طلایی گندم در موسقی بادی

چه حس خوبیه

 

چه حس خوبیه ابنکه تو هستیو                   عاشق ترا ز خودم پیشم نشستیو 

عادت می دی منو به مهربونیات                  تا من نفس نفس دیوونه شم برات 

چه حس خوبیه اینکه تو بامنی                    اینکه به روی من لبخند می زنی 

 اینکه به فکرمی به فکر من فقط                هرچی نگات کنم سیر نمی شم ازت

با تو به زندگیم دلخوشی اومده                   خوشبختی منو چشمات رقم زده  

چه حس خوبیه شیرین لحظه هام              شادم کنار تو همینو من می خوام

 

مراقبی یه وقت من بی قرار نشم               سنگ صبورمی که غصه دار نشم 

عادت می دی منو به مهربونیات                   تا من نفس نفس دیوونه شم برات 

 

چه حس خوبیه اینکه تو بامنی                     اینکه به روی من لبخند می زنی 

 اینکه به فکرمی به فکر من فقط                 هرچی نگات کنم سیر نمی شم ازت

با تو به زندگیم دلخوشی اومده                    خوشبختی منو چشمات رقم زده  

چه حس خوبیه شیرین لحظه هام              شادم کنار تو همینو من می خوام 

  

                


 

به تو تقدیم می کنم

 

تقدیم به تو  

مرا اندکی دوست بدار 

..... اما طولانی  

 

 

 

 


 

مبهوت

 

چه لذتی است شنیدن از مهری که در آن تردید داشتی 

چه آرامشی است اطمینان از تعهدی که از قدیم می جوشیده 

چه زیبایی دارد دانستن نگاهی که از پیش تو می دویده 

چه دنیایی است که بدانی همه دنیای اویی 

عجیب لطفی است سایه مهربانی که بر تو می گستراند 

چه شوری است در دل او که تو را می خواند 

ماتم از این همه عشق  از این همه شوق و دوست داشتن که در او جمع شده  

وای همه نعمت است   

    


این شعر منه

  

آه و اشکای غریبه                                خنده های بی سلیقه 

رفتنت از دل من رو                              ی جوری گواهی می ده 

آخه یک نفر می گفت که                      شما رو با کسی دیده 

لباسای آخرین مد                               همه چی به اصل و رو فرم 

هدیه ها فانتزی و ناز                           متن نامه پره ابراز  

وعده قرار دیدن                                   صدتا هم باشه واست کم 

احتراما چند برابر                                 دروغا شد همه باور 

من نشستم تک و تنها                        تا یکی بشه ی داور...                           

     



نازکم

 

نازکم ، عزیز ترینِ آدما  وقتی  به وجود میان و دیگران به حضورشون

پی می برن که لبخند و نیاز محبت دیگرانو با لبخند و محبت عمیق جواب بدن

این جوری آدما آدم می شن.

دوست داشتنی ترینِ ِ مردم وقتی به وجود میان  که نگاهشون سرد نباشه ودیگران

از سرِ نگاهِ پوچُ سنگینشون خسته نشن .

مهربون ترینا وقتی معلوم میشن که با بودن یا نبودنت بازم سراغتو بگیرن نه اینکه

وقتی دیدنت یادشون بیفته که باید ازت یاد کنن.

با حقیقت ترین چشما مال اونا ییه که به اسم حیا چشم ازت نمی گیرن که به افق نگاه کنن.

آدم جسور اونیه که لا اقل نصف  خطر وسختی رو قبول کنه نه اینکه تخمین بزنه اگه

سخت بود یه راه دیگه  رو انتخاب کنه .

با عشق ترین مردم اونا یین که انتظار جواب شنیدن ندارن ، بی وقفه دوست دارن .

کسی رو دوست دارن که بدون اون نمی شه زندگی کرد . فکر کردن به اون بهشون

آرامش میده. حالا اگه اون جواب داد که بسی سعادت .

ولی...

وقتی یه بند عشق بدی  وخالصا وقلبا و وجدانی انتظار جواب گرفتن نداشته باشی...

هیچ وقت توی عشقت ورشکسته نمی شی دارا ترم می شی .

هیچ وقت جوونیت هدر نمی ره ، هیچ وقت نمی گی چرا رفت ؟چرا نموند

راه دور اذیتت نمی کنه  خودش هموار می شه .

اونی که از عشق خودش به بقیه نمی ده دیگه می خوای انتظار چی ازش داشته باشی

اون حتی واسه خودشم خسیسه چه برسه به تو که ازخودش مهمتر نیستی.