بیکران مهر

تو رقص دلربای ساقه های طلایی گندم در موسقی بادی

بیکران مهر

تو رقص دلربای ساقه های طلایی گندم در موسقی بادی

برای عشقم

دیوانه ای را گفتند چه می خواهی از خدای خویش؟

گفت عقل سالم خواهم تا   برای عشقم      دوباره دیوانه شوم.


تو عزیز


تو بی  نهایت پاکی  و من بی وقفه  عاشق پاکی...


احمق تر از خودشون

آی...

دیدین اینایی رو که می گن بی تو می میرم

بعد کاشف به عمل میاد فون بوکشون فقط 12 شماره به یه اسم داره

نمی دونم چرا اینا سه تا گوشی  دارن و یکی از گوشیاشون دو سیم کارته است

شاید از پولداریه ما که نمی دونیم

البته میگن جدیداً به این رفتار می گن داشتن ارتباطات مردمی بسیار بسیار قوی

اینا توی فیس بوک 24 تا آی دی دارن

35 تا هم آی دی یاهو مسنجر

همیشه هم تنهان و یکی بهشون خیانت کرده


آقا لهن اصلا داغونن

اگه یک کلنگ از آسمون بیفته صاف می خوره فرق سر اینا

البته توی پرانتز می گن ( از قبل جاخالی می دن که کلنگه بخورده تو سر بغل دسیشون)


آها هیچ وقت هم پول ندارن و دائم داره کار می کنن که به خانواده کمک برسونن


سر ساعت 9 هم توی رختخوابن ( به قولی) (حالا کدوم رختخواب؟؟!!!!)


 


همیشه هم طلبکارن که تو نمی خواستی یه زنگ به من بزنی شاید من مرده بودم

(آخه آدم به مرده زنگ می زنه)

همیشه هم صبورن و صبورن و صبورن تا بلکه طرف به راه بیاد

هیچ وقت هم پای هیچ کس دیگه ای در میون نیست ابداااااا

   


تازه بعداز اظهار پشیمونی همه حقای دنیا رو می دن به تو و خر مرادُ سوار دیگه

....

می دونین اینا چه جور آدمایین؟

اینا فکر می کنن که از خودشون زرنگ تر و ممتاز تر نیست و

احمق تر از خودشونم توی دنیا هست

آره



دلواپسم


دینگ

ی SMS 

....

عزیزم ببخشید

تازه از سر کار اومدم

حالم بده  شرمنده بهت SMS ندادم

یکم می خوابم

نگرانم نباش عزیزم

...


دلواپستم

زود خوب شو



بودن بعضیا فقط ...


من یه وبلاگ دارم که زیاد فعالیت نداره

کمه

ولی دوست دارم وقتی چند نفر پیوند روزانه دارم

همون تعداد کم هم بیان بهم سر بزنن

به قول دکتر شیری:

چرا فون بوک موبایلت پره از اسمایی که چند ساله بهت زنگ نزدن

این اسما چیا می خوان به تو ثابت کنن

.....

والا آخه

...

حالا با اجازه  خودم کسایی که نمیان بهم  سر بزنن حذف می کنم

تا فقط کسایی که دوسم داره باقی بمونن

آرمین با تو هم بودما

این یه اخطاره