بیکران مهر

تو رقص دلربای ساقه های طلایی گندم در موسقی بادی

بیکران مهر

تو رقص دلربای ساقه های طلایی گندم در موسقی بادی

تو کی هستی

 

 

می خوام بدونم اگه بخواین خودتونو تعریف کنید از خودتون چی می دونید که بگین

خودتونو چه جور می  دونید؟ 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
آرمین آران پنج‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:49 ق.ظ http://aranlar.blogsky.com

سلام
ریا میشه آخه
باشه حالا ولی حمل بر خود ستایی نباشه من معمولا اینجوریم
یکی از بهترین آدمهای روی زمینم
یعنی دقت کنین چقدر آدم خائن و پست و قاتل و ... وجود دارن
بابا به خدا من پیش خیلیها فرشته ام
خیلیها هم مثل من هستن خیلیها هم نه
زیاد گیر ندین هر کی یه خصوصیت های بدی هم داره خوب
مثلا من اصلا نقد دوست ندارم مخصوصا اگه یه نموره حتی توش تندی و برخورد باشه سنگر و جبهه ردیف میکنم
دست خودمم نیست

مسافر پنج‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:51 ق.ظ http://doncorleone.blogsky.com

سعی میکنم آزارم به کسی نرسه و اگر تونستم به هم نوع خودم کمک کنم
در واقع ادای کسی رو در نمیارم و سعی میکنم خودم باشم

ویس جمعه 23 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:53 ق.ظ http://lahzehayenab.blogsky.com

گه چرخ زنان ،همچون فلکم

گه رقص کنان همچون ملکم.

هیچوقت نمی تونم از خودم یک شناسنامه ی روحی بدم.

کمی درون گرا هستم.همیشه از اینکه آدما با هم بدند رنج می کشم و دوست دارم حتی اگر به قیمت گرفتاری خودم باشه کمک کنم.

می دونی بدترین اخلاق من اینه که حوصله ندارم کسی زیاد با من حرف بزنه برای همین وقتی می خوام مهمون دعوت کنم چند نفر را دعوت می کنم که اونا با هم حرف بزنند .

یکی دیگه از بدترین اخلاق من اینه که دوست دارم نهایت ماندگاری کسی تو خونه ام بیشتر از دو سه ساعت نباشه.می خوام فوراْ برم به کارای خودم و خلوتم برسم.

حالا فکر می کنی من چی ام.

ویس عزیز دقیقا منم مث خودتم
حوصله م از زیاد حرف زدن دیگری یا زیاد موندن کسی سر می ره هی می خوام زود بلند شه بره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد