بیکران مهر

تو رقص دلربای ساقه های طلایی گندم در موسقی بادی

بیکران مهر

تو رقص دلربای ساقه های طلایی گندم در موسقی بادی

دلگیرم از دست خودم

 

درست زمانی که فکر می کنی در حال خوشبختی هستی 

همه چیز خراب می شه 

 

فرصت ما تموم شده  باید از این قصه بریم 

فرقی نداره من و تو 

کدوممون مقصریم 

 

خاطره ها رو یادمه لحظه به لحظه مو به مو    

        

                                                

 

هیچی رو یاد من نیار اینقد خراب که نگو   

  

بد بودمو بدتر شدم میرم با پاهای خودم 

می رم نمی دونم کجا  

آخ کم آوردم به خدا  

دلگیرم از دست خودم

کاش عاشقت نمی شدم

هرجوری می خواستم نشد

از غم یذره ام کم نشد

من موندمو تنهایی یام

از دنیا هیچی نمی خوام

عاقبت منو نگا

اشتباه پشت اشتباه 

...

هر روز عاشقتر شدیم

تو عشق خاکستر شدیم

سوختیم ولی به آرزومون نرسیدیم

فقط گریه فقط عذاب

چندتا سوال بی جواب

نه من نه تو از عاشقی خیری ندیدم

دلگیرم از دست خودم 

دلگیرم از دست خودم 

کاش عاشقت نمی شدم 

نظرات 5 + ارسال نظر
ANNA چهارشنبه 23 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:07 ب.ظ http://lapeste.blogsky.com

منم دلگیرم از خودم

بابک پنج‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:08 ق.ظ

این نیز بگذرد - اگه همه تلاشتو کردی و نموند دیگه خودتو اذیت نکن - از اولش رفتنی بود فقط ادا در می اورد

مسافر پنج‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:47 ق.ظ http://doncorleone.blogsky.com

سلام
باز هم اومدی و یه سک سک کردی و رفتی؟

ویس پنج‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:26 ب.ظ http://lahzehayenab.blogsky.com

قشنگی عشق به همین رنج هاییه که می کشیم.

اگر نتونسته جوابگوی مهر تو باشه،همون بهتر که نیست.

بعضی از موندن ها خیلی تاوان داره.

مهتاب دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:06 ق.ظ

وبلاگ قشنگی داریناگه اشتباه نکنم این آهنگ رواحسان خواجه امیری خونده.عاشق این آهنگم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد