بیکران مهر

تو رقص دلربای ساقه های طلایی گندم در موسقی بادی

بیکران مهر

تو رقص دلربای ساقه های طلایی گندم در موسقی بادی

حس خوب

  

یه روز توی یکی از سخنرانی های دکتر شیری شرکت کرده بودم. البته این حرف ایشون رو توی یکی از برنامه های تلوزیونیشون هم شنیدم. 

می گفتن یه روز خیلی خسته بودم خیلی توی دانشگاه کلاس داشتم و تا آخر وقت هم وقتم پر بود و تازه ساعت ۱۱ شب یه برنامه تلویزیونی داشتم. یه لیوان چایی داغ هم دستم بود که انگار نمی خواست خنک بشه تا بخورم لااقل یکم خستگیم در بره. 

القصه ... 

به حرفای نفر قبل که باهاش مصاحبه می شد گوش می کردن که یه کاشی کار قدیمی بود و به خاطر احترامی که به پدر داشت اسم پدرشونو زیر کاراشون می نوشتن و دکتر شیری از این حرف کاشی کار حال خوبی بهشون دست داده بود و خستگی مفرط اون روزشون با شنیدن این حرف از بین رفته بود. 

...... 

دیروز من هم تقریبا همین طور بودم. هوا گرم کار زیاد . ۵ شنبه ماه رمضان دیگه.... 

اومدم به لابه لای بلاگ ها بگردم و ۱۰ بلاگ باز کردم که با سلیقه من جور نبود تا به ی بلاگ رسیدم به اسم اسطوره. 

این نویسنده که نمی دونم کی بود و چه احساساتی داشت و چه هدفی برای بلاگ نویسیش داشت چند خط کوتاه زیر تصویر نوشته بود که همون موقع منو از این حال بد رها کرد و به سمت حس و حال خوبی هدایت کرد. 

با این مضمون شروع کرده بود: 

با لفظ لبخند آغاز میکنم دربیشه ی تماشا 

 

برای نویسنده این بلاگ http://www.oos2re.blogsky.com نوشتم که از بلاگت می نویسم  

ولی منو به این فکر وا داشت که احساس آدما چقدر ظریفه که گاهی با با 8 تا کلمه می تونیم در وجود دیگری انقلاب کنیم. 

یا گاهی همین مردم خوب دیار من نظراتی برام می ذارن که منو واسه بهتر بودن کمک می کنه  

مثلا همین هومن  http:// behbodi.blogsky.com  واسم نوشت که تجارب روز خودت بنویس یا انوشیروان http://pargaar.blogsky.com/ واسم نوشت که زیاد می نویسی ( مثل الان)  به یه نحوی به من بلاگم کمک می کنن. 

طولانی تر نکنم. هنوزم هستن کسایی که بیان و با دل خودشون حرف خوب بزنن 

 

       

 با تشکر از آموزش های دکتر علیرضا شیری.  سایتشون لینک هست خیلی مفیده.


نظرات 4 + ارسال نظر
آقای روباه جمعه 14 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:59 ب.ظ http://mrfox.ir

من هم با هومن موافقم، «حس خوب» جالب تر بود.
حالا اینکه طبع نوشتاریت پر حرفهِ مخاطب خاص خودش رو داره. اما همین که میگی «با 8 تا کلمه می تونیم در وجود دیگری انقلاب کنیم» نشون میده که خودت هم دنبال یه همچین چیزی هستی.

ویس جمعه 14 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:07 ب.ظ

منم یکدفعه با کلامی یا شعری زیر و رو میشم.بشدت غمگین یا شاد میشم.واژه روی من تاثیر داره.موسیقی مخصوصا تکنوازی هاو صدای استاد شجریان

ممنون که به من سرزدی.اگر دیر اومدم حالم خوش نبود بیشتر میام.

اسطوره شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:40 ق.ظ

شرمنده کردی
ایشالا سر فرصت میامو همه وبتو به دقت میخونم
موفق باشی

آرمین آران یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:38 ق.ظ http://aranlar.blogsky.com

البته آدمهایی که خودشون در آرامش هستن معمولا راحت تر تاثیر مثبت میذارن

ما که فعلا ناآرام هستیم و پکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد