بیکران مهر

تو رقص دلربای ساقه های طلایی گندم در موسقی بادی

بیکران مهر

تو رقص دلربای ساقه های طلایی گندم در موسقی بادی

چند روز دیگه تولدمه

برام جالب بود که به ذهنم رسید خودم برای خودم پست تولد مبارکی بزارم

تولدم مبارک

تولدت مبارک پارسال بودی .... ساله امسال شدی..... ساله

چندتا بهارو دیدی چندتا بهارو دیدی

فکر کنم دیگه خیلی بزرگ شدم

ولی عیسی مسیح می گه " کودک باشید تا رستگار شوید" 

  مشخصات کلی متولدین آبان ماه: 

 عدّه کمی را وارد زندگی خود می کند ، عاشق تولّد مجدّد ، دارای اهداف عالی ، بلند پرواز ، علاقه‌مند به روانکاوی و روانشناسی ، پر شور و حرارت ، پدری فداکار ، عاشق نصیحت کردن دیگران ، دارای افکار تخیّلی و ایده آل ، زیبا ، حسود ، موقع شناس ، جاه طلب ، خشن ، قابل اعتماد ، متنفّر از دروغ ، با وقار ، منطقی ، ماجراجو ، عاشق اسرار حیات و جهان ، با اعتماد به نفس ، شجاع و دلیر ، کمال گرا ، اهل معنویّات و واقعاْ قاطعانه عمل می کند . قوی و قدرتمند ، مصمّم و با اراده پولادین ، ورزشکار ، هوشیار ، حسّاس و خجول ، در ظاهر آرام ولی در باطن خروشان ، انتقامجوی شدید ، پر انرژی ، واقعاْ کوشا ، عاشق ماورالطبیعه ، اهل معنویّات ، عاشق مسائل مرموز ، هر کاری را به پایان می رساند ، مشکوک و کنجکاو و تودار ، مجری بسیار خوب ، پایدار و با ثبات ، محقّق ورزیده ، کاشف و دانشمند ، علاقه مند به تفتیش عقاید ، فکر سایرین را می خواند ، دارای روح قوی ، واقعاْ امیدوار ، فرمانده و سیاستمدار ، مقاوم و پر تحمّل ، فنا ناپذیر .  


نظرات 5 + ارسال نظر
moh3en چهارشنبه 12 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 02:54 ب.ظ http://www.01.30tfun.com

سلام خوبی؟
عجب وبلاگی داری به منم سر بزن
راستی اگه تبادل لینک میکنی منو با عنوان ششهر سرگرمی و دانلود لینک کن بعدش لینکت رو برام بفرست

راستی به کاربرای فعال هم وی پی ان رایگان میدما

علیرضا شیری چهارشنبه 12 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 02:56 ب.ظ http://www.doctorshiri.com

اولا تولدتونمبارک
ثانیا حالا جای نقطه چین 4 تا عدد هم مینوشتید ما به کسی نمیگفتیم

eli چهارشنبه 12 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 02:58 ب.ظ

سلام
چهارمین سالیه که عاشقشم
میدونم دیگه نمیتونم فراموشش کنم
اونم سی به من نداره
بعد از اینهمه وقت حالا دیگه همه چی دست گیرم شده
چون نمیتونم فراموشش کنم میخوام براش بمیرم.
لینکیدمت منو با اسم برای ریحانه ام بلینک

محیا چهارشنبه 12 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 03:00 ب.ظ http://hichyahame.blogfa.com

سلام
ممنون از اینکه بهم سر می زنی به روزم
بازم بیا ...

امین چهارشنبه 12 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 03:01 ب.ظ http://www.kimiyagar.blogsky.com

سلام
فکر کنم حالا که این مشخصات نوشتی در قدم بعدی باید یه تحلیلی داشته باشی
از خودت ببینی چقدر اینا درسته واقعا !!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد